Зміна керівника (ТОВ, АТ, ПП)

Зміна керівника (ТОВ, АТ, ПП)

Зміна керівника (ТОВ, АТ, ПП)

Керівник (директор, генеральний директор, голова правління тощо) – особа, яка очолює організацію, її структурно відокремлений виробничий або функціональний підрозділ і яка згідно статуту уповноважена на управління та представництво інтересів підприємства, а також розпорядженням виділеними йому матеріальними, фінансовими, трудовими ресурсами.

Зміна керівника підлягає обов’язковій державній реєстрації та повідомлення податкових органів. Тільки з моменту державної реєстрації новий директор стає офіційним керівником підприємства і згідно статуту є уповноваженою особою на управління та представництво інтересів підприємства.

Етапи державної  реєстрації зміни керівника:

  • підготовка пакету документів для реєстрації зміни керівника;
  • реєстрація зміни керівника в районній державній адміністрації;
  • отримання виписки з єдиного державного реєстру підприємств;
  • отримання довідки статистики на нового керівника;
  • реєстрація зміни у податковій інспекції та отримання оновленої довідки за формою 4-ОПП;
  • реєстрація зміни у районному відділенні Пенсійного фонду України;
  • підготовка пакету документів на нового директора для розпорядження розрахунковим рахунком в банку.

Документи та інформація, необхідні для початку роботи по зміні керівника:

  • виписка з Єдиного державного реєстру або свідоцтво про державну реєстрацію;
  • довідка статистичного управління;
  • довідка про взяття на облік в органах податкової інспекції за формою 4-ОПП;
  • ксерокопія паспорта та ідентифікаційного номера нового директора.

Досвід і професіоналізм фахівців юридичної фірми «АЛВІКА», співпраця з державними органами, індивідуальний підхід до кожного клієнта роблять нашу роботу бездоганною, а досягнення мети – гарантованим.