Зміна керівника (ТОВ, АТ, ПП)
Зміна керівника (ТОВ, АТ, ПП)
Керівник (директор, генеральний директор, голова правління тощо) – особа, яка очолює організацію, її структурно відокремлений виробничий або функціональний підрозділ і яка згідно статуту уповноважена на управління та представництво інтересів підприємства, а також розпорядженням виділеними йому матеріальними, фінансовими, трудовими ресурсами.
Зміна керівника підлягає обов’язковій державній реєстрації та повідомлення податкових органів. Тільки з моменту державної реєстрації новий директор стає офіційним керівником підприємства і згідно статуту є уповноваженою особою на управління та представництво інтересів підприємства.
Етапи державної реєстрації зміни керівника:
- підготовка пакету документів для реєстрації зміни керівника;
- реєстрація зміни керівника в районній державній адміністрації;
- отримання виписки з єдиного державного реєстру підприємств;
- отримання довідки статистики на нового керівника;
- реєстрація зміни у Державній Податковій службі;
- реєстрація зміни у районному відділенні Пенсійного фонду України;
- підготовка пакету документів на нового директора для розпорядження розрахунковим рахунком в банку.
Документи та інформація, необхідні для початку роботи по зміні керівника:
- виписка з Єдиного державного реєстру або свідоцтво про державну реєстрацію;
- довідка статистичного управління;
- довідка про взяття на облік в органах Державної Податкової служби ;
- ксерокопія паспорта та ідентифікаційного номера нового директора.
Досвід і професіоналізм адвоката Вікторії Джус, співпраця з державними органами, індивідуальний підхід до кожного клієнта роблять нашу роботу бездоганною, а досягнення мети – гарантованим.