Посвідка на постійне проживання в Україні

Посвідка на постійне проживання (ППП) – це документ, який підтверджує особистість іноземного громадянина чи особи без громадянства та підтверджує отримання ним дозволу на постійне проживання на території України. Посвідка на постійне проживання не має граничного терміну дії. Підлягає обміну з досягненням 25 та 45 – річного віку. Посвідка на постійне проживання дає можливість іноземцю на законних підставах проживати на території України без додаткових дозволів на виїзд за межі держави.

Термін оформлення посвідки на постійне проживання неоднозначний. Навіть самі співробітники ДМСУ не знають, скільки саме це триватиме. Існує лише середній показник – 1 рік.

Для отримання посвідки на постійне проживання в Україні є державні квоти. Вони щорічно встановлюються уповноваженими особами. Зокрема, передбачено отримання постійного місця проживання без урахування цих квот. Ще раз звернемо вашу увагу на одну важливу деталь: отримання постійного вида на проживання в Україні можливе виключно з імміграційним дозволом.

Варто також зазначити, що самостійне оформлення документів в обов’язковому порядку супроводжуватиметься нудним процесом збору документів, які не завжди вдається у правильному порядку подати працівникам ДМСУ. Вам доведеться не раз відвідувати департамент міграційної служби, витрачатися на поїздки, знову заповнювати бланки навіть через незначні помилки, а також брати пакет документів на повторну обробку (часто чогось не вистачає, або формат подачі виявляється неправильним).

Крім дозволу на руках мають бути:
• фотографії у кількості 4 штук із розмірами 3,5х4,5 см;
• квитанція, що свідчить про сплату державного мита;
• ідентифікаційний номер (якщо він є у принципі);
• документ, який може бути основою видачу постійної посвідки на проживання;
• Заява;
• оригінал паспорта, а також перекладена завірена нотаріусом копія.
Якщо у вас є всі вищезгадані документи, ви можете спробувати отримати постійну посвідку на проживання на самостійній основі. Але в такому випадку ви прирікаєте себе на багато труднощів.
Від вас нам знадобиться лише:
1. мінімальний набір документів, що ідентифікують (паспорт, фотографії, за наявності – документ, що свідчить про володіння власним житлом або оренду житлової площі);
2. інформація про те, які у вас є підстави на отримання постійного посвідки на проживання (якщо цьому є документальні підтвердження, їх теж необхідно надати).
Решта роботи, пов’язана з процедурою оформлення постійної посвідки на проживання, ляже на плечі наших кваліфікованих співробітників. Важливо пам’ятати, що документи, видані за кордоном, підлягають легалізації перед тим, як розглядаються українськими державними структурами. Згідно з правилами, ці папери мають бути перекладені українською мовою та мати нотаріальне запевнення, за що також відповідають юристи нашої компанії.

 

 

Якщо у вас виникли питання, що стосуються отримання постійного посвідки на проживання в Україні, ви можете попередньо обговорити їх з нашими юристами.